Τηλεφωνικές παραγγελίες: 211 012 9216
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
για παραγγελίες άνω των39 €
Ψάξε ανάμεσα σε 6244 προϊόντα
×
0
Το καλάθι είναι άδειο

Συχνές Ερωτήσεις


Ερ.: Απαιτείται εγγραφή στο site για να πραγματοποιήσω αγορά;

Απ.: Όχι, δεν απαιτείται καμία εγγραφή για να πραγματοποιήσετε αγορές μέσω του ifarmacy.gr. Απλά προσθέτετε κατευθείαν τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο καλάθι σας και επιλέγετε «Ταμείο». Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση, δεν συμμετέχετε στο πρόγραμμα επιβράβευσης iRewards.

Ερ.: Τι είναι τα iRewards;

Απ.: Tα iRewards είναι το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής των συχνών πελατών μας. Από κάθε σας παραγγελία, κρατάμε το 2% της αξίας της το οποίο μπορείτε να εξαργυρώσετε με την μορφή έκπτωσης σε επόμενη αγορά σας. Για να συμμετέχετε στο πρόγραμμα, θα πρέπει απαραίτητα να κάνετε εγγραφή στο site. Για πληροφορίες, πατήστε εδώ.

Ερ.: Tι είναι το iNvite;

Απ.: Το iNvite είναι ένα ακόμα Πρόγραμμα Ανταμοιβής πελατών του ifarmacy.gr. Μέσω του λογαριασμού σας μπορείτε να προσκαλέσετε τους φίλους σας στην σελίδα μας και να κερδίσετε από 5€ ο καθένας για τις παραγγελίες σας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα παρακαλούμε πατήστε εδώ.

Ερ.: Πως διαμορφώνονται οι εκπτώσεις σας;

Απ.: Όλος μας ο κατάλογος (εκτός από προσφορές, πακέτα ή παιδικά γάλατα όπου έχουν ειδικές τιμές) έχει μια ελάχιστη σταθερή έκπτωση περίιπου 25%. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετοί τρόποι να διαμορφώσετε εσείς την τελική τιμή των προϊόντων, εκτοξεύοντας την έκπτωση ακόμα και στο 100% όπου αποκτάτε τα αγαπημένα σας προϊόντα εντελώς δωρεάν! Τέλος, ειδικά για τις προσφορές 1+1, η έκπτωση υπολογίζεται βάση των αρχικών τιμών των προϊοντων και όχι των τιμών τιμοκαταλόγου με την έκπτωση.

Ερ.: Για να πραγματοποιήσω αγορά, απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας;

Απ.: Όχι, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε 6 μεθόδους πληρωμής: Αντικαταβολή, πιστωτική/ χρεωστική κάρτα, κατάθεση σε λογαριασμό, παραλαβή από κατάστημα (όπου πληρώνετε κατευθείαν στον χώρο του φαρμακείου), paypal, icoins.

 Ερ.: Φοβάμαι να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα.

Απ.: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα Visa, Visa Electron, Mastercard, Euroline, Diners μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια στο ifarmacy.gr. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και πραγματοποιείται μέσω του secure server της Eurobank. Συγκεκριμένα για τις αγορές σας μέσω πιστωτικής κάρτας σας ενημερώνουμε ότι: Κατά την επιβεβαίωση αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας, μεταφέρεστε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank, άσχετα με τον φορέα έκδοσης της κάρτας σας. Κανένα στοιχείο της κάρτας σας που πληκτρολογείτε δεν κρατείται αλλά και ούτε γίνεται γνωστό στο ifarmacy.gr

 Ερ.: Εξηγήστε μου τι είναι τα έξοδα αποστολής.

Απ.: Τα έξοδα αποστολής είναι το ποσό που χρεώνεστε για να αποσταλεί η παραγγελία σας. Για παραγγελίες εντός Ελλάδας και άνω των 39€ τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από εμάς ενώ κάτω από 39€, χρεώνεστε με 2€. Για παραγγελίες εξωτερικού, το σύστημα υπολογίζει αυτόματα τα έξοδα αποστολής ανάλογα με το βάρος και τα προσθέτει στο τελικό σας καλάθι. . 

Ερ.: Υπάρχουν έξοδα αντικαταβολής;

Απ.: Ναι. Εάν επιλέξετε τη μέθοδο της αντικαταβολής χρεώνεστε με 1€ εάν η παραγγελία σας είναι έως 90€.

 

 Ερ.: Θέλω κάποιο προϊόν το οποίο όμως δεν το βρίσκω στο site / είναι μη διαθέσιμο.

Απ.: Το site ενημερώνεται αυτόματα για την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Έτσι, παραμένει πάντα ενημερωμένο, αποφεύγονται τυχόν καθυστερήσεις* και εσείς παραλαμβάνετε πιο γρήγορα την παραγγελία σας. Εάν δεν βρίσκετε ένα προϊόν, μπορείτε να μας το προσθέσετε στα σχόλια της παραγγελίας σας και εμείς θα σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητά του. Τέλος, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα «Ψάχνεις κάποιο Προϊόν» στο κάτω μέρος της σελίδας, για να μας ενημερώσετε σχετικά με το αίτημά σας.

Επιστροφές προϊόντων

Ερ.: Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία μου;

Απ.: Αν θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να το κάνετε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία το έχετε παραλάβει, δηλαδή να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του και να μην έχει χρησιμοποιηθεί / αλλοιωθεί το προϊόν. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το ifarmacy.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαρύνουν εσάς, ενώ η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση στη Δήλωση Υπαναχώρησης η οποία βρίσκεται στη πίσω μεριά της απόδειξης που λάβατε μαζί με τη παραγγελία σας. Σε περίπτωση επιστροφής της παραγγελίας σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα του ifarmacy.gr θα χρειαστείτε απαραίτητα την απόδειξη λιανικής πώλησης και το προϊόν θα πρέπει να πληρoί τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις.

Για κάθε επιστροφή μην ξεχνάτε να ενημερώσετε την εταιρεία για την πρόθεσή σας (εντός του προαναφερθέντος διαστήματος των 14 ημερών) καθώς και να έχετε μέσα στη συσκευασία τη Δήλωση Υπαναχώρησης Προϊόντων Πωληθέντων από Απόσταση (Βρείτε το έντυπο εδώ )

Eπίσης, μπορείτε να δώσετε εντολή επιστροφής απευθείας μέσω του λογαριασμού σας, επιλέγοντας το menu Επιστροφές Εμπορευμάτων

_________________________________________________________________________________

Σημείωση: Βάσει της κείμενης νομοθεσίας απαγορεύεται οποιαδήποτε αγοραπωλησία φαρμάκων μέσω διαδικτύου.

Επικοινωνία

Ερ.: Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Απ.: Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 211 012 9216, 10:00-15:00, Δευτέρα-Παρασκευή. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας αποστείλετε mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή κατευθείαν στην διεύθυνση info@ifarmacy.gr.